poniedziałek, 16 stycznia 2017

winter holidays and days off

Hej! :*.
A więc oficjalnie mam dwa tygodnie wolnego :D. Cieszę się, że są ferie mimo, że są to tylko dwa tygodnie, ale dobre i to. W czwartek jadę na trzy dni do Warszawy, więc mega się cieszę. Będzie to mój trzeci raz w tym mieście, zawsze jak tam jeździłam to za bardzo nie było czasu, żeby cokolwiek zobaczyć, dlatego mega się cieszę, że spędzę tam aż trzy dni! Jeżeli chcecie zobaczyć jak spędzę czas w Warszawie to zapraszam Was na mojego instagrama : kinderowaa oraz snapchata : kinderoowaa, tam będziecie mogli zobaczyć relacje z całego wyjazdu. Kolejnym powodem dla, którego cieszę się z ferii jest to, że mam zamiar spędzać dużo czasu na blogu. Jak pewnie mogliście zauważyć dodaję więcej wpisów niż w poprzednim czasie, więc mega się cieszę, ponieważ blog jest tym co kocham robić. Niedawno byłam na zdjęciach, natomiast nie wyszły one zbyt dobrze, ponieważ padał śnieg. Ale mam nadzieję, że kolejne wyjdą o wiele lepiej :).







bluza - ZAFUL.COM, spodnie - stradivarius, buty - ?

19 komentarzy :

  1. Miłego wyjazdu <3
    http://twinstyl.blogspot.com/2017/01/tshirt-love-mickey-mouse.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ferie dopiero od 14 lutego zaczynam ;>

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam już ferie! Niestety widziałam tylko małą część Warszawy :(

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku ale musiałaś zmarznąć na tej sesji, Śliczne zdjęcia.
    Ja ferie mam dopiero lutym :( choć uważam że wszyscy powinni mieć tak samo
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do Warszawy! cudowne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to bym zamarzła w samej bluzie :D
    Pieknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż. Pozostaje mi Tobie zyczyc milego szalenstwa w Warszawie: ) no i efektownych ferii :)
    Obserwuję.
    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo jestem ciekawa jak spędzisz czas w Warszawie (jestem z Warszawy), mam nadzieje że będzie fajnie. Super bluza i zazdroszczę włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna bluza!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna bluza, ale strasznie musiałas zmarznac w niej , nie wygląda na grubą :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja, chjętnie ją skopiuje,kiedys ! Tezwłasnie zaczełam ferie ^^
    --

    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pytałaś o wspólną obs zacznij u mnie a ja się odwdzięczę
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie , że masz ferie ja za swoimi muszę jeszcze poczekać ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  14. HEJ! Śliczne zdjęcia! Pisałaś coś o wspólnej obserwacji, więc zaczynam i czekam na cb.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też chciałabym już wolne, a jeszcze w przyszły tydzień mam zajęcia i potem sesja egzaminacyjna, jak ja to wytrzymam. xD A wolnego i tak będę miała tylko jeden tydzień, co z tego, że inne uczelnie mają dwa tygodnie ferii.
    W Warszawie też byłam parę razy, ale nigdy nie na dłużej, więc również cieszyłabym się z okazji spędzenia tam trzech dni. Życzę udanego wyjazdu!
    Zdjęcia pomimo śniegu i tak fajne. ;D
    PS. Masz spoko bloga, jeśli mój również Ci się spodoba, możemy wymienić się obserwacją.
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy post ;) ładne zdjęcia ;)
    zapraszam do mnie na nowy rozdział mojej książki http://emptyy-promises.blogspot.com/
    co powiesz na wspólną obs?

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka