sobota, 7 stycznia 2017

NEW YEAR

Hej! :*.
No i mamy już rok 2017! Wiem, że powinnam dodać ten wpis wcześniej, ale z braku czasu po prostu nie mogłam. Mam nadzieję, że ten rok będzie o wiele lepszy niż poprzedni. W tym roku mam kilka postanowień noworocznych, więc mam nadzieję, że wszystkie albo chociaż część z nich uda mi się spełnić. W szkole na szczęście udało mi się pozaliczać wszystkie oceny i przedmioty, więc jest okej. Za tydzień mam ferie, więc cieszę się, że będzie wolne od szkoły, od codziennego wstawania rano. Muszę przyznać, że przez ferie świąteczne chodziłam późno spać i późno się budziłam, natomiast po nowym roku gdy muszę budzić się o 6 rano jest trochę ciężko, ale jakoś daje rade. A co do ferii to mam w planach wyjazd do Warszawy, jadę tam z przyjaciółką, więc jak zawsze będzie mega super. Jeżeli chodzi o reszte ferii to również mam jeszcze kilka planów, a reszta będzie raczej spontaniczna.

Miłego weekendu ! :*.







kurtka - ROSEWHOLESALE.COM, sweter - ZAFUL.COM
torebka - ZAFUL.COM, spodnie - stradivarius, buty - CCC

21 komentarzy :

  1. Byłam raz na wycieczce szkolnej w Warszawie i z chęcią pojechałabym jeszcze raz! <3
    Boskie zdjęcia!

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka podobna do mojej z h&m :) poklikane
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ramoneska bomba.
    życzę udanych ferii ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka bardzo fajnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarny sweterek jak dla mnie najlepszy;)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w Warszawie byłam chyba dwa lub trzy lata temu , fajnie tam było :*
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wspomnienia ze znajomymi- bezcenne ;)

    http://annileve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Co do wspólnej obserwacji, o którą pytałaś - obserwuję cię od dawna, więc liczę na ciebie!

    Szczęśliwego nowego roku!

    Zapraszam do mnie (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh, ile ja bym dała żeby wybrać się do Warszawy! Ostatni raz byłam tam w wakacje i już tęsknię :/

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby ten rok był jeszcze lepszy! Super zdjęcia!
    pytałaś o obserwację więc ja już :)
    olinkablogxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna torebka :) :)
    Na moim blogu pytałaś o obserwację ja już obserwuję i mam nadzieję że dotrzymasz sława i też zaobserwujesz :) :)
    Pozdrawiam

    queendagussia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia :D Miłego pobytu w Warszawie życzymy!
    Obserwujemy ;)
    https://musztardoweinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw w czarnym wydaniu ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę ci tego, ze zaraz masz ferie bo nie wiem czy ja w najbliższym czasie w ogóle będę miała jakieś dłuższe wolne :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie wyglądasz!
    pytałaś o współną obserwacje - ja już. :)


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna torba <3 W ogóle bardzo podobaja mi sie zdjęcia <3
    Poklikałam :)
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna torba i buty <3

    Obserwuje :)
    Agaa
    ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Warszawa... Też bym chętnie pojechała, miałam okazję być w minionym roku - tam jest tak pięknie! Śliczne zdjęcia ♥ Świetna torebka :D
    Pozdrawiam, vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka