poniedziałek, 14 maja 2018

3 years of my blog! ♥

3 lata mojego bloga! Nie mogę uwierzyć, że ten czas tak szybko zleciał. Pamiętam dzień, w którym zakładałam bloga i nigdy bym nie pomyślała, że mogę aż tyle osiągnąć. Po pierwsze zawarłam mnóstwo współprac, po drugie mój blog zyskał ponad 70 tysięcy wyświetleń no i oczywiście duże grono obserwatorów. Jeżeli chodzi o to jak zmieniłam się na przestrzeni tych trzech lat to zdecydowanie widzę te zmiany. Przede wszystkim zmieniłam się jako osoba, która kiedyś była raczej nieśmiała, przejmowała się zdaniem innych a teraz potrafi okazywać to co czuję itd. Myślę, że to poprzez pisanie tak naprawdę nastąpiła ta zmiana. Na blogu opisywałam swoje uczucia, przemyślenia itd. Zdecydowanie blog jest tym co sprawia mi ogromną radość, ponieważ dzięki blogu odnalazłam swoją pasję. Dziękuję również Wam moim czytelnikom za to, że czytacie mojego bloga oraz za wszystkie miłe komentarze :).







16 komentarzy :

  1. Wszystkiego Najlepszego z okazji 3 lat bloga. Gratuluję Ci wytrwałości oraz tylu osiągnięć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje wytrwalosci i powodzenia dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post...
    Have a nice day.

    OdpowiedzUsuń
  4. wooo gratuluje ja w sumie chyba też niedługo będe mieć 3 lata
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę dalszych sukcesów ! Świetny blog :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /
    Mój instagram ♡ /klik/
    email - tinypurpose@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, 3 lata to już trochę czasu
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Życzę dalszych sukcesów :) Ja niestety mam problem z systematycznym prowadzeniem bloga :)
    Pozdrawiam
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepsze i sukcesów w następnych latach :)
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie Siostry Pinky & Mózg

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę samych sukcesów!
    https://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for providing the information with this post. Post is very nice! By the way, I want to share with you information about the best.
    Printer Support Number

    OdpowiedzUsuń
  11. AOL is the best webmail service provider in USA since 2 decades it has numerous new features.AOL having best online security encrypted. If you are facing any problem with your email feel free to call us at aol customer service phone number 247 we are expert at this.
    aol contact number
    aol phone number
    aol support phone number
    aol customer support phone number
    aol technical support number
    aol mail tech support phone number
    aol customer support number

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks for providing the information with this post. Post is very nice!

    Rama Real Estate UAE

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka