sobota, 27 stycznia 2018

NEW THINGS FROM ZAFUL

Hej! :*.
Dawno nie dodawałam takich wpisów zakupowych, więc dobrze się składa, że doszła do mnie paczka z zaful bo mogę Wam pokazać jakie rzeczy sobie zamówiłam. Ogólnie jeżeli chodzi o to jak często takie wpisy będą dodawane to myślę, że postaram się dodawać je częściej. Za cztery miesiące kończę szkołę, więc mam nadzieję, że więcej czasu będę mogła poświęcić na bloga oraz postaram się, żeby te wpisy były lepsze, ponieważ jak wiadomo brak czasu niestety nie pozwala mi na to żeby posty były jakoś lepiej dopracowane. Przechodząc do tego co zamówiłam to zamówiłam głównie rzeczy trochę kosmetyczne, trochę ubraniowe. Pierwszą rzeczą są pędzle do makijażu. Jest to zestaw dwunastu pędzli, które moim zdaniem są po prostu świetne. Niedość, że mają przepiękny kolor to jeszcze są mega mięciutkie, więc fajnie nakłada się nimi makijaż.




Kolejną rzeczą również kosmetyczną jest maseczka, którą już dawna chciałam przetestować. Myślę, że każdy o tej maseczce już słyszał, jest ona koloru czarnego. Jak narazie testuje ją od trzech dni i jestem z niej zadowolona :).



Następną rzeczą tym razem ubraniową są skarpetki w jednorożce, które moim zdaniem są po prostu urocze :).




Ostatnią rzeczą jaką zamówiłam, jest stanik, którego najbardziej nie mogłam się doczekać. Niestety zamówiłam za duży, więc będę musiała go jakoś przerobić. Jest on cały różowy i ma materiał taki koronkowy. 



27 komentarzy :

  1. Również mam tę maskę i według mnie jest taka sobie :/ Ale skarpetki koniecznie muszę sobie zamówić! Przeurocze!
    ULCIIAKK ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzelki całkiem fajnie sie prezentują
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  3. Skarpetki świetne :D Ja mam obsesję na punkcie takich uroczych lub śmiesznych skarpetek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. aww ten stanik jest boski upolowałam podobny w h&m na wyprzedaży :)

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzle super, a skarpetki urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega fajne rzeczy ❤
    Pozdrawiam cieplutko i obserwuje
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Skarpetki są naprawdę urocze. :)
    $12.49, $5.00, $4.76, $4.76, $14.49

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne te rzeczy <3
    Pozdrawiam!
    https://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne rzeczy, ja obserwuję i liczę na to że też to zrobisz po odwiedzeniu mojego bloga :)

    https://angelika-malinowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się bardzo ten koronkowy stanik - szkoda tylko, że na mnie pewnie nie mieli by rozmiaru :D
    Pędzle bardzo ładne, też czekam na swój zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię rzeczy z Zaful! :) też mam kilka ubrań od nich.
    W wolnej chwili zapraszam: http://www.testacja.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne są te pędzelki wiele razy widziałam je na instagramie i nie wiedziałam gdzie je kupić, dzięki!
    zapraszam! <3 i może zaobserwujemy nawzajem?
    Jesi_Jesa
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo spodobał mi się stanik ;)
    Już od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tymi pędzelkami tylko w innych kolorach ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne pędzelki :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny ten stanik!

    Pozdrawiam ♥ + obserwuję!
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne pedzle ❤❤

    Obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zamówienie. Pędzelki i ich kolory, te skarpetki! ^^ Szkoda tylko, że biustonosz za duży, chciałabym jakoś pomóc, coś doradzić, ale niestety kiepska ze mnie krawcowa :D

    Obserwuję i zapraszam: anotherbeautyblogxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny wpis! Te skarpetki przesłodkie są, buziaki!
    zapraszam do mnie: https://gold-b3rry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pędzle wyglądają ładnie, ale bałabym się je zamówić... Wolę kupować pędzle stacjonarnie ;)
    https://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pędzle są po prostu obłędne! <3 Zakochałam się ;)
    Wymiana obserwacji? :D makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ojejku jakie cudowne zamówienie! pędzle wyglądają super, ale najbardziej podoba mi się stanik!

    https://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pędzelki cudne! :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Te stanik i te pędzle.. zakochałam się haha :) Właśnie i jak ta czarna maska? Słyszałam przeróżne opinie ale chyba i tak kupię by przetestować :) Pozdrawiam
    Nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka