środa, 13 grudnia 2017

winter is coming

Wczorajszy dzień był raczej nie fajny, ponieważ wraz ze śniegiem przywitała mnie grypa jelitowa. Praktycznie nie wychodziłam z łóżka bo było mi mega zimno. Na szczęście jest mi już lepiej i postanowiłam, że dodam wpis dzisiaj bo wczoraj po prostu nie miałam na to siły. Wczoraj tak leżąc i i się nudząc rozmyślałam o wielu różnych sprawach między innymi o przeszłości, teraźniejszości i przyszłości. Głównie sporo myślę o tym co będzie jak skończę szkołę. Jak wiecie lub nie, jestem teraz w ostatniej klasie technikum, więc moja przygoda ze szkołą średnią dobiega końca. Co prawda mam plany jeżeli chodzi o to co będę robiła w przyszłości. Napewno są to studia oraz wyprowadzka do mojego ulubionego miasta czyli Warszawy, aczkolwiek czas pokaże jak to będzie.






koszula - zaful, kurtka - sinsay, spodnie - sinsay, szalik - zaful, zegarek - zaful,
kolczyki - zaful, naszyjnik - W.KRUK, okulary - zaful,  buty - step by step

13 komentarzy :

  1. widziałam dziś identyczną koszulę i szalik u mnie na rynku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna koszula! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna koszula!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest ta koszula.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w realizacji życiowych planów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w realizacji! Jeśli masz możliwości, to nie marnuj ich i idź na studia do wymarzonego miejsca!
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Twoje włosy :)

    Studia nie są jedyną opcją :) Jednak podążaj za marzeniami!

    Pozdrawiam,

    www.thousand-kilometers.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna koszula, uwielbiam takie :)

    Zapraszam na nowy wpis po bardzo długim czasie nieobecności :) będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)
    http://by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Only the most beautiful dresses glamchase black dress with sleeves uk reviews are thought for a perfect beauty like you!Let us buy sexy dresses for great day.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna koszula. Trzymam kciuki, żeby wszystko poszło po Twojej myśli <3

    https://martynakochanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Co prawda mi zostało półtora roku na zastanawianie się co będę robiła po szkole. Wierze, że to co zaplanujesz na swoją przyszłość będzie idealnym wyborem! Trzymam kciuki, a koszula jest wręcz cudowna.

    https://nati-nataliii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka