piątek, 22 września 2017

ETUO.PL

Hej! :*
Niedawno doszły do mnie dwa case na telefon ze strony etuo.pl. Zamówiłam głównie case w odcieniach różu bo mega lubię ten kolor. Już od jakiegoś czasu chciałam zamówić jakąś obudowę bo nie miałam żadnej oprócz tej, którą zazwyczaj nosiłam. Case doszły mi mega szybko, więc jestem jak najbardziej zadowolona! Mega wielkim plusem jest to, że na stronie można samemu zaprojektować case, więc możemy mieć na nim to co nam się spodoba. Ja wybrałam myszki miki, które moim zdaniem wyglądają po prostu uroczo :).



Kolejny case jest cały różowy i myślę, że również fajnie się prezentuje.



Jeśli ktoś z Was chciałby zamówić sobie takiego case to mam dla Was KOD RABATOWY -10% : blogznizka


case - ETUO.PL

17 komentarzy :

  1. Bardzo fajne etui :). To drugie jest dosyć uniwersalne, natomiast pierwsze przeurocze ;D. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardxo fajne etui. Sama kiedyś współpracowałam z nimi. Ale dobry case to podstawa! Sama mam ze zdjęciem moim i chłopaka: )
    http://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku ale śliczne sa te case ♥
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamawiałam z tej strony case'y i jestem z nich mega zadowolona, więc stronka na "plus" :)
    Pozdrawiam :*
    https://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne Case :)
    Muszę jakiś zamówić :D

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne są te case'y!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba bardzo mi się podobają :D Jeżeli jednak sama miałabym jakieś zamawiać, to zdecydowanie to pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że na stronie są dostępne etui na różne telefony, nie tylko na iphony :)
    pozdrowionka, słodkie wzory wybrałaś!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie szukałam jakiegoś nowego casea, więc na pewno strona się przyda ;)

    www.simplysimplesimpleness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To etui w myszki są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są :D ja też zamawiałam z tej strony i powiem, że są bardzo dobrej jakości :3
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Supeer etui! Są megaa urocze!
    Zapraszam do nas: protistskitchen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Casy bardzo mi się podobają :) Sama mam od nich kilka :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy najlepszy :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne casy ;)) Sama uwielbiam co chwile zmieniać :)

    Pozdrawiam i zapraszam !


    www.blondevsfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka